Final de curs i graduació de l'alumnat de 6č

25-06-2019

És un dels moments més tristos, però també és un dels moments més bonics i emotius del curs: l'acomiadament dels nens i les nenes de 6è. Molts d'ells han estat 9 anys de la seva vida a l'escola i per aquest motiu els hi posem un vídeo amb fotografies que repassen tota la seva a estada a l'Escola Juan Salamero. També és una tradició que comencin el festival realitzant una obra de teatre i l'acabin amb el tradicional discurs d'agraïments.

No només és la graduació de 6è, ja que també es fa la de P5, que el curs vinent pujaran al pis de dalt per fer 1r de Primària. I la festa no va acabar aquí! Ja que l'alumnat de 6è va anar a dinar fora acompanyats pel seu tutor.

El festival posa el punt i final al curs 2018-19, un curs del qual fem una valoració molt positiva. Hem estrenat la primera aulta multisensorial del Baix Llobregat, hem creat nous espais com el supermercat i el restaurant i també hem estrenat "Ràdio Connecta Salamero", la ràdio de l'escola on els/les alumnes treballen l'expressió oral d'una manera divertida i entretinguda.

Ara toca descansar, gaudir de l'estiu i recarregar les piles.

Bones vacances a tothom!!!