Celebrem el "Castaween"

30-10-2021

Les tradicions són les tradicions i mai s'han de perdre. Per això, aquest any, hem fet una celebració molt especial on hem gaudit de La Castanyada i també de Halloween. Per això, ho hem anomenat "Castaween".

Ha estat un dia on hem ballat al so de les cançons tradicionals de La Castanyada i per suposat, hem menjat moltes castanyes i panellets fets per nosaltres. Però també hi ha hagut temps per fer un escape room terrorífic on els alumnes i les alumnes han anat superant proves on s'han trobat "convidats inesperats". Alguns s'han disfressat de castanyers i castanyeres. D'altres, de monstres i vampirs. Però tot plegat, hem passat un dia fantàstic en el que ens hem divertit molt.

I vosaltres, què? Sou més de La Castanyada o de Halloween? Nosaltres ens quedem amb les dues!